جمعه ۲۳ شهریور ۰۳

هری پاتر HBO با فراخوانی باز برای بازیگران «شامل و متنوع» آغاز به کار کرد

۱ بازديد
ممکن است کسی آن را نخواسته باشد، اما مطمئناً اتفاق می افتد. سریال هری پاتر شبکه HBO رسما در حال توسعه است و اکنون به دنبال انتخاب سه نفر اصلی خود است. هری پاتر، هرمیون گرنجر و ران ویزلی. بازسازی آینده هفت فصل طول می کشد تا تمام هفت کتاب را پوشش دهد، که به این معنی است که اعضای جدید بازیگران واقعاً همراه با انتشار سریال رشد خواهند کرد. دعوت بازیگری اخیر برای اقتباس از مجموعه کتاب های فانتزی نمادین کودکان در صفحه نمایش کوچک، سه نقش اصلی را برای طیف واقعاً متنوعی از نامزدها باز می گذارد.

HBO رسماً برگه بازیگری برای شخصیت‌های اصلی خود را (از طریق Variety) ارسال کرده است و نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال هر نوع نامزدی برای هر نقش هستند. بر اساس این برگه، آنها متعهد به انتخاب بازیگران "شامل و متنوع" هستند و از هر نوع مجری واجد شرایطی می خواهند که نوار ارسال کنند. مگر اینکه آنها به طور خاص خلاف آن را بیان کنند، همه کودکانی که در آوریل 2025 بین 9 تا 11 سال خواهند بود (احتمالاً زمانی که فیلمبرداری می کنند)، برای هر نقش در نظر گرفته می شوند. در فراخوان رسمی بازیگران چنین آمده است:

ما متعهد به انتخاب بازیگران فراگیر و متنوع هستیم. برای هر نقش، لطفاً اجراکنندگان واجد شرایط را بدون توجه به قومیت، جنسیت، ناتوانی، نژاد، گرایش جنسی، هویت جنسیتی، یا هر مبنای دیگری که توسط قانون محافظت می‌شود، ارسال کنید، مگر اینکه به طور خاص مشخص شده باشد.»

چه کسی پشت بازسازی هری پاتر است؟
فرانچسکا گاردینر از Succession به عنوان مجری برنامه هری پاتر شبکه HBO عمل خواهد کرد، در حالی که مارک مایلود (همچنین یکی از آلارم های جانشینی) چندین قسمت از بازسازی را کارگردانی خواهد کرد. دنیل رادکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت دیگر نقش‌های خود را از فیلم‌های اصلی بازی نخواهند کرد و هیچ بازیگر دیگری نیز در این فیلم حضور نخواهد داشت. این سریال به شدت بر اساس کتاب ها است و نه مجموعه فیلم ها، اگرچه تصور اینکه برخی از عناصر نمادین (مانند موسیقی) را به عاریت نگرفته باشد، سخت است. نویسنده J.K. رولینگ تا حدودی در این سریال نقش خواهد داشت که باعث ناامیدی طرفداران سرسخت هری پاتر شده است. رولینگ علیرغم جنجال‌های بی‌پایانش و این واقعیت که او حتی برای دیدار مجدد فیلم هم حضور نداشت، به نظر می‌رسد هنوز به هر چیزی که هری پاتر مربوط می‌شود وابسته است.

برآورده کردن انتظارات از یک اقتباس عالی از هری پاتر سخت خواهد بود، به خصوص زمانی که یک فرانچایز هشت قسمتی فیلم قبلاً آنها را برآورده کرده باشد. فرقی نمی‌کند، سریال HBO قطعا رو به جلو است، بنابراین زمان زیادی است که طرفداران بفهمند چه کسی اکنون سه نفر اصلی را به تصویر می‌کشد. این واقعیت که رولینگ تهیه کننده اجرایی سریال است، در میان نظرات ترانس هراسی مداوم او در رسانه های اجتماعی، مطمئناً هنوز برای بسیاری از طرفداران دیرینه یک نقطه اختلاف حیاتی است. علیرغم وعده‌های مدیر عامل HBO مبنی بر اینکه این سریال هیچ ارتباطی با ترنس‌هراسی او ندارد، هنوز احساس ناخوشایندی در مورد مشارکت او وجود دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.