پنجشنبه ۲۹ شهریور ۰۳

کریس پرت بالاخره فاش کرد که چرا گارفیلد از دوشنبه ها متنفر است (و چرا موافق است)

۱۲ بازديد
کریس پرت دو طاقچه جذاب برای خود در هالیوود حک کرده است. او تمایل دارد ستاره‌های اکشن جذاب را با حس شوخ طبعی بازی کند یا برای شخصیت‌های انیمیشن محبوب صداپیشگی کند. طرفداران در سال 2023 برای دیدن کارهایی که او در «فیلم برادران سوپر ماریو» انجام داد، به سینماها رفتند، و اگرچه می‌توانست صدای کلاسیک ماریو را اجرا کند، اما برداشت خود را انتخاب کرد. اکنون، پرت برداشت خود را از شخصیت دوست داشتنی دیگری که از دوران کودکی در زندگی بسیاری از مردم بوده است ارائه خواهد کرد - گربه گارفیلد.
طرفداران در اولین تریلر «فیلم گارفیلد» بهترین نقش صداپیشگی پرت را دیدند، و رفتار طعنه آمیز او برای گربه نارنجی چاق که عاشق لازانیا است بسیار مناسب بود. در حالی که گارفیلد معمولاً به کمیک استریپ های کوتاه محدود می شود، او در سفر سینمایی بزرگ خود به ماجراجویی طوفانی می پردازد (هرچه درباره فیلم های بیل موری «گارفیلد» کمتر گفته شود، که حتی او هم از آن پشیمان باشد، بهتر است). گارفیلد با پدر گمشده‌اش، ویک (ساموئل ال. جکسون) ملاقات می‌کند و درگیر دزدی عظیمی می‌شود. دور از خوابیدن در رختخواب گربه اش و گفتن زنگ های خنده دار خفیف به سمت جان (نیکولاس هولت) است.

لوپر این شانس را داشت که در یک مصاحبه اختصاصی با پرت در مورد همه چیز گارفیلد چت کند. مهمتر از همه، او به این سوال می پردازد که برای سال ها بشریت را درگیر کرده است: چرا دوشنبه ها وحشتناک هستند؟

کریس پرت در مورد بزرگ شدن با گارفیلد
آیا یک کمیک استریپ یا برنامه ویژه تلویزیونی مورد علاقه گارفیلد دارید که واقعاً از بزرگ شدن آن لذت برده باشید؟

مرد، من کتابی دارم که آن را در مزرعه نگه می‌دارم، که فقط بهترین موفقیت را دارد. من فقط عاشق تمام کمیک استریپ ها هستم. و به یاد می آورم که آنها را دیدم... نمی توانم به طور خاص به یاد بیاورم کدام یک، اما فقط به یاد می آورم که در سنین جوانی در معرض گارفیلد قرار گرفتم. فکر می کنم احتمالاً 5 ساله، 6 ساله بودم. درست در همان زمان بود که «گرملینز» وارد تئاتر شد. خواهرم فیلم‌ها را بیرون می‌کشید و خیلی هیجان‌زده می‌شد که آخر هفته چه فیلم‌هایی می‌آیند. بنابراین من همیشه کمیک ها و فیلم ها را دنبال می کردم و فقط به یاد می آورم که گارفیلد در آنجا حضور داشت.
آیا فرصتی داشتید که با جیم دیویس صحبت کنید و شاید از او یادداشت هایی در مورد چگونگی تسخیر ماهیت گارفیلد بگیرید؟

من تمام یادداشت هایم را از مارک دینال، کارگردان ما گرفتم، که اساساً گفت: "من می خواهم او شما باشید. فکر می کنم گارفیلد صدای کریس پرت را دارد. این فقط شما هستید. شما مجبور نیستید کاری انجام دهید. یک تنبل وجود دارد. طعنه به صدای تو." گفتم: "اوه، واقعا؟ ممنون." بنابراین، برای من بسیار آسان بود که فقط از صدا و روح خودم در شخصیت دم دهم.

شما برای بداهه نوازی در نقش های مختلف دیگر شناخته شده اید. آیا فرصتی برای بداهه نوازی با گارفیلد داشتید؟ و آیا چیزی وارد فیلم نهایی شد؟

یک تن آره یک تن، آره این خیلی محاوره ای بود... و به خودی خود آنقدر پیشرفت نداشت، بلکه فقط کلمات را بیشتر محاوره می کردم و خودم به چیزهایی دست می زدم. من همیشه آن را همانطور که نوشته شده است می گویم و بعد شما این کار را یک یا دو بار انجام می دهید، و سپس شروع به تکامل می کردم تا آن را به طور طبیعی تر صدای خودم کنم. و من فکر می کنم در بیشتر موارد، احتمالاً همان چیزی است که نوشته شده است، اما چند چیز در آن وجود دارد. دیگر حتی نمی‌توانم به یاد بیاورم که چه چیزی بهینه بود و چه چیزی نوشته شد، اما خیلی طبیعی بود که خودم راه‌هایی برای گفتن آن پیدا کنم.
آیا کریس پرت در روزهای دوشنبه با گارفیلد موافق است؟
شما سال گذشته صداپیشگی ماریو را انجام دادید. حالا شما صدای گارفیلد را می‌دهید. آیا شخصیت های کمیک استریپی یا کارتونی دیگری وجود دارد که بخواهید بعداً به آنها بپردازید؟

هیچ کدام از آنها در امان نیستند. من همه آنها را پایین می آورم. بعد Q-Bert، سپس من Pac-Man می شوم. نه هنوز هیچی هیچ چیزی که هنوز برنامه ریزی نکرده ام. امیدواریم در این راه موارد بیشتری وجود داشته باشد. من عاشق انجام کار صدا هستم. و تا زمانی که آنها مایلند من را برای انجام آن استخدام کنند و این کار در یک راستا باشد، من می خواهم به انجام آن ادامه دهم.
نظر شما در روزهای دوشنبه چیست؟ آیا دلیلی وجود دارد که این اتفاق در روز پنجشنبه رخ دهد؟ نمیخواستی دوشنبه انجامش بدی؟

من اصلا دوشنبه ها را دوست ندارم. من اصلا دوشنبه ها را دوست ندارم. مخصوصاً الان که در خانه بچه دارم. و از وقتم با بچه هایم در خانه و خانه بودن و دوری از کار لذت می برم. من این فایده بزرگ را دارم که شغلم را دوست دارم. و من فکر می کنم که چیزی که باعث شد مردم گارفیلد را خیلی دوست داشته باشند این بود که در اواخر دهه 70 منتشر شد، رویای آمریکایی این بود که 40 ساعت در هفته کار می کرد و او اولین کسی بود که بیرون آمد و گفت: "این بد است. نمی خواهم دوشنبه سر کار باشم، می خواهم تنبل باشم. و آب دهانش را به صورت این نگرش سخت کوش آمریکایی های دماغ به سنگ انداخت. و فکر می‌کنم به همین دلیل است که در بین مردم طنین‌انداز شد. بنابراین من به طور اتفاقی دوشنبه ها را دوست دارم، زیرا کارم را دوست دارم، اما می دانم که مردم دوشنبه ها را دوست ندارند، زیرا اکثر مشاغل بد هستند.
عجیب است زیرا گارفیلد شغلی ندارد. پس او در برابر دوشنبه ها چه دارد؟

حق با شماست. اما فکر می کنم او فقط صدایی بود برای مردم خانه که روزنامه می خواندند. اما من فکر می‌کنم چیزی که او در برابر دوشنبه‌ها در فیلم ما دارد این است که او مرتب شده و کلیپ می‌شود، و او طرفدار آن نیست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.